faan vad jag saknar dig abv... <'3

hej.
har inte bloggat så bra senaste tiden för att jag e nere..
jag fejkar leenden för att slippa alla frågor..
för jag tänker på det om och om igen..
alla minen..
allt jag gjort fel..
och jag pallar inte mer..
jag e så trött på allt..
den ända gången jag e helt okej, är när jag träffar 'han'..
men jag  har inte träffat han sen i onsdags..
och allt känns bara värre..
värre än någonsin..
vet inte riktigt vad jag sak ta mig till..
men ja..
igår va jag i laholm..
och firade jul med dom flesta på pappas sida..
och ja, sen åkte vi hem och spelade bilspel som pappa köpt till oss,
ja och ny ratt, växelspak och pedaler..
och oxå sånna grejer till våra movespel.. (ps3)
så spela vi och sånt..
gick och lade mig typ 5 eller ngt ;s
sen vakna jag typ halv 2 eller ngt..
och ja, stack hem till farmor vid 8 ngn gång..
och e fortfarande här då..
har precis käkat pizza och sånt..
och ja som sagt sitter framför datorn med ett fejkat leende för att ingen ska se..
och gömmer tårarna med tröjarmen..
har till och med struntat i att sminka mig för att ingen ska se maskaran utsmetad i ansiktet..
men det blir väll bättre
..hoppas jag
vill bara ha dig tillbaka sofi.. jag saknar dig mer än något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0