I Am Not A Whore

hejsan hoppsan ! sitter hemma hos sofi, och vaknade för typ en kvart sen. igårkväll så kollade vi på the ring II, sen va vi så trötta att vi gick och la oss, eller ja, hon, jag var uppe typ en halvtimme längre för jag smsade och chattade och sånt..
juste ! kom på att jag inte har berättat om vad jag ska göra i veckan, men det är bara för att jag inte riktigt har vetat vad jag ska göra, men på fredag ska jag iallafall till popcorn tror jag, för det är final och så, sen e det mammas helg, så jag ska nog inte hem till pappa iallafall, men kanske ska hälsa på farmor, hon ville det, haha <3 men sen vet jag inte, kommer nog inte hända något speciellt.. men jag hör nog av mig ändå ! PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0