Just living my life and i don't think about it

hola! sitter bara i soffan med lillebror, har inte bloggat idag för att det inte har hänt något speciellt.. vaknade typ 11 idag, och käka frukost, sen vid 2 eller något brjade jag städa mitt rum, som var helt kaos! grejer överallt ! men ja fick undan allt, men pallar inte dammsuga eller damma.. men iallfall, så kom det lite folk (vänner till familjen) så åt vi typ precis middag, och nu som sagt sitter bara i soffan.. händer inget annat idag skulle jag tro.. men ikväll eller imorgon måste jag läsa 'jag saknar dig, jag saknar dig' det var en sån läxa vi fick, så ska läsa till kapitel 5 och skriva i en sån bok, sen e det nog inte någon mer läxa ! men hör av mig imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0