Vet att jag inte borde skriva det här..

Jag fattar inte vad jag gjort för fel. Vad jag sagt, gjort. Och ingen vill säga vad som är så jävla fel på mig. Ni behöver inte fortsätta med "det är inget fel på dig". Det hjälper inte, har aldrig gjort det. Så bara säg det. Och gå inte och snacka skit. Anklaga mig för saker jag inte gjort. Skylla allt på mig. Jag klarar inte det längre. Efter regnet kommer regnbågen.. HAH vill spotta den som säger så i ansiktet. Här är fan ingen regnbåge. Har inte sett någon på ett riktigt bra tag. Och nej. Detta handlar inte om Linn och att vi "bråkar" så ni kan sluta tro det. Det handlar inte heller om att jag gillar Viktor, att jag är det avundsjuka exet och är avundsjuk på alla som pratar med han. För helt ärligt blir han fulare och äckligare för varje dag som går. Jag är över han. Och jag pallar inte att alla ska tro att jag gråter över han. För det är inte så. Inte längre. I'm moving on. Vad detta egentligen handlar om är svikare. Jag tänker inte peka ut vilka jag menar. För då kan jag nog skriva en bok, längre än bibeln. Men jag tror eller ja, HOPPAS dom fattar vilka det är. Annars är det fan bara att åka och kolla iq;n. Förlåt men jag är så jävla trött på detta. Att det alltid är jag som får massa skit för att folk inte kan hålla käften. Att folk måste ha någon att skylla på. JA jag är vän med Filip Cederfeldt. JA vi smsar. JA vi snackar på skype. JA vi berättar saker för varandra. JA vi träffas. JA vi är lika till settet. Men betyder det är jag helt plötsligt är helt kär i honom. Och tänker ta honom från en av dom få som verkligen går att lita på, en av dom som jag älskar mest i världen? NEJ. Fan heller. Kan inte alla fatta att bara för att jag är singel och han faktiskt är schyst betyder det inte att jag vill 'ha' honom. Så jävla trött på detta. Att man sen snackar om saker och ting är helt okej. men man kan ju försöker sätta sig i den situationen jag är i. Det är inte så jävla lätt som alla tror. Det är det inte. Helt plötsligt är det så många fler man inte kan lita på. Så många fler som bara utnyttjar. Lurar. Förstör. Det ger mig lite dåligt självförtroende. För jag trodde verkligen jag kunde lita på er, vissa av er iallafall. Men nej. Dom äkta vänner jag har kvar är värda mer än gul. Ni är så jävla underbara. Älskar er! Jag ska göra allt för er. Som ni gjort för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0