Mitt liv är kaos..

Hej..
Shit va jobbigt att vara hemma..
Alla tankar bara snurrar och jag vet inte vad som är rätt längre..
Jag har inte en aning..
Allt är kaoz, jag vill inte leva såhär.
Jag är olycklig.
Och dom senare två månaderna har tagit lusten ur mig, jag orkar inte vara ensam.. Jag orkar inte vara själv.
Och det värsta, ingen förstår..
Inte kommer någonsin förstå..
Det finns dom som tror dom gör, och jag menar inget illa mot er, verkligen inte, för ni försöker hjälpa..
Men ni förstår inte..
Och därför kan ni inte hjälpa.
Och hur mycket jag än berättar om det, så går det inte direkt att säga allt, för jag vet att jag skulle bli missförstådd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0