Tänk alla dessa jävla nätter utav ensamhet och ångest, har känt det flera gånger..

Vad händer ?
Har ni inget annat att snacka om?
Allt handlar ju fan om 'det'..
Jävla massa rykten, blickar, tankar som snurrar runt..
Bara skit i det. Det är inte er ensak, ni var inte ens där.
Ni vet inte ens vad som hände ?
Bara förstorar och gör allt värre..

Jag mår så dåligt. Och vad gör man då?
JO MAN SPRIDER RYCKTEN.
Jävla sär.
Och du din jävel (du vet vem du e) ska få så jävla mycket skit för det här. Du anar inte. För jag är den typen av tjej som ger igen.
Säg vad du vill, jag är bara ärlig.
Glöm att jag tänker vara snäll,
Jag har varit det länge nog mot dig genom att inte gå fram och slå ner dig din lilla äckliga idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0