it's my birthday, i get high if i want to !

Hej !
ja, fyller ju 14 idag ;)
(WOOPWOOP)
haha, ja dagen började med en högtalare till IPhone m.m., 
sen fick jag ett par örhängen av linn :)
kommer folk på lördag, så jag får grajor då :D 
haha, ja överlycklig över att ha sluppit äggningen idag !
OCH sången i matsalen, som är lika plågsam varje år annars.. -.-'
haha, ja men har precis käkat tachopaj :)
och provar just nu min högtalare i min onepiece :D
sen ska jag nog kolla på film, 
för jag e skit trött.. :(
ehm.. 
vet inte vad som händer imorgon.. 
kankse stannar i mariapark om jag orkar :)
annars blire nog hem och mysa, 
för som sagt kommer det ju folk på lördag, 
OCH HOPPAS MIN GITARR KOMMER SNART !!!!!!!
längtar !
sen måste jag bli bättre på att uppdatera !
haha suger på det.
men ska försöka bättra mig !
puss !:*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0