Be careful what you wish for

heeeeeej,
sitter och myser lite med sofi, haha misstolk.. nej, men sen sofi kom, har vi käkat, stuckit och fixat energidryck och choklad mihihih, och kollat på skräckfilm, som inte var så läskigt.. men sen haha, typ mitt i filmen så smsa jag julia (loopsiss) och fråga om hon kunde skicka något läskigt till sofi, för hon har inte julias nummer.. så blev sofi skit rädd, och bara ''jag ska döda den som gjorde detta!!'' haha sen fick hon reda på vem det va, och jaaa.. jag har ont typ överallt för hon slår mig.. ;( haha, så ja..sen har vi snackat lite på skype med leo också.. som tycker justin bieber e lite smått snygg.. men shh!:$$ (säg inte heller något om att han följer jusin på instagram..) haha, nu ska iallfall jg och sofi boka platser till bion imorgon och se ''hunger games'', ska dit med sofi och julia ! ;) hah kommer kanske bli lite akward moment, för det är första gången dom faktikst träffas.. ;$men det går säkert hur bra som helst ! haha hoppas nu filmen e bra också.. annars får jag damp..!
hehe, sen har jag ingen aning om vad vi ska göra sen.. ;( hittar säkert på något !
kanske ska kolla på en annan film, har ingen aning om vilken bara.. men hör kanske av mig imorgon..
puss hej !;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0