Sofi jag älskar dig ♡

Älskar dig bästavän, du finns alltid när jag vill prata ut, du ser mig för den jag är, mitt riktiga jag.. Älskar hur vi är tillsammans, och våra minnen är psykfall! Haha ingen skulle överleva en natt tillsammans med oss! Du är en av dom få jag verkligen kan prata ut med, och vi kan bokstavligen ligga och prata om känsliga ämnen i timmar, som nu ikväll, 3 timmar av bara snack och ärlighet, känsligt men otroligt skönt att få det ur sig, för jag vet att du aldrig skulle döma mig eller ens ha tanken på att svika mig, aldrig skulle ge upp mig, för du är en äkta vän, en sjukt otrolig människa! Så söt och snäll, rolig, underbar. Och när du säger att jag är en av dom få du kan prata ut med, lyckan bara växer inom mig. För jag känner likadant! Skulle ge upp allt för dig, det har jag insett, för jag skulle inte klara av att leva utan dig. Och alla säger så till varandra hela tiden, men när jag säger det till dig är det äkta, du är den jag alltid kommer be om råd, den jag alltid kommer ställa upp för, för jag älskar di bästavän okej ? Älskar dig som ingen annan kan, du är som min syster ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0