yeah i've been feeling everything from hate to love from love to lust from lust to truth, i guess that's how i know you.

hajjjj ! sitter just nu och snackar skype. :) idag så var jag ju i skolan.. sen när jag sluta tog jag bussen med ami, julia, sabrina, ebba och linn.. dom skulle till stan men jag skulle hem till pappa, så stack jag då in om pappa och hömtade resten av mina grejer som var där från imorse.. så kom jag upp så såg jag att han typ skadat handen så han hade bandage och sånt shit.. :( men så tog jag bussen typ 15 minuter senare till mammas jobb där jag käka och sånt.. så somna jag på en diskbenk.. haha normalt? ja, så givk jag ut och la mig i bilen tills mamma sluta. så stack vi inom väla och köpte nya skor till mig och mamma, sen stack vi hem och sen har det inte hänt något speciellt.. men bloggar väll imorgon, puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0