you tell me this is for the best, so tell me why am I in tears..?

hej..
har inte orkat blogga..
och som dom flesta redan vet, så är jag singel igen.. -.-
mår jätte dåligt. och allt har bara varit piss.
men det börjar kanske bli bättre..
ett litet tag iallafall..
igår, var jag ju i skolan,, sen så va jag på fritidsgårde med typ; b1, ami, sabrina, dadde, theodor, sebastian och matti, och några till..
sen vid typ halv åtta så stack jag och b1 hem till henne och kolla på film ;)
jätte mysigt va det ^^
och så sov jag där då..
så vakna vi vid typ 11 eller något occh har ätit frukost, sen så vet jag inte vad som händer..
men vi hörs väll ..?
men jag kommer antaglien blogga dåligt..
älskar dig b1 :* <33

Kommentarer
Postat av: ebba ♥

älskar dig mä b2 ♥

2012-02-11 @ 14:14:10
URL: http://ebbaannaajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0