Smack that !♥



HAHAHAHAAH!
så patetisk du e jäffla cp unge ^^
hihi, detta lägger en 'tjej' (vet nt om man kan kalla henne det men ja..)
upp på dayviews..
den e riktad mot Linn (www.mylifeaslinnhenriksson.blogg.se), en underbar tjej som nt gjort ngt fel alls..
jag och cp-ungen har bråkat innan, och då kalla hon min mamma hora och sånt skit vilket min mamma nt e eftersom hon e världens bästa mamma ♥
och sen började linn i vår klass, och ja..
'cp-tjejen' tror oxå hon e supersexi&snygg, vilket ingen annan tkr x)♥

och sen typ idag, så skulle jag, linn, pb och crossbruden till hemmakväll så precis vid trappan drar 'hon, tjejen' ut sitt ben och ler, så linn mästan trillar ner för alla trappor..
jag belv så sur att jag skrek åt henne och sånt, det var jätte kul, men jag blev skit arg ^^♥

ja, hoppas du dör emmie :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0