Why is everything, with you so complicated ?♥

tjena tjena ! :D
vi skulle nt ha franska prov idag, det va på torsdag *happyface*
och ja hade alla rätt utomettslarvfel så ja :D
men ja, allars har jag fått fet med blåmärken ! -.-
du ska dö IMORGON lucas, och viktor.. :(
och efter skolan vänta jag på sofi (www.sofilovisaa.blogg.se)  slutade en halvtime senare än mig.. så jag gick hem till linn sålänge.. och sen när sofi kom sprang vi typ 4 km.. man vill juh nt bli fet x)
sen så, stack vi hem till henne och va där lite, sen så kom stefan och hämta mig ♥
♥♥ÄLSKAR DIG SOFI DU OCH JAG FÖRALLTID♥♥

och ja nu ska jag typ till panduro (?) med mamma och kolla på tyg till min balkläning med mamma.. ♥
(hatar kläningar-.-)
men ja, nytt inläg när jag kommer hem tror jag.. :)
PUSSPUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0