I am someone else when I'm with you. Someone more like myself <3

Hej !
ledsen för det dåliga bloggandet..
men ja, igår vare ju typ 'disko' i mariapark, va fan ganska kul ändå !
men ja, stack redan vid typ 22:00 för jag var tvungen att åka hem till pappa..
men innan det var jag ju i skolan,
och sen lite på fritidsgården..
sen idag vakna jag vid typ 10 sen skulle pappa sticka och spela in lite till på sin demo..
med sitt band 'The ScorneD' så jag och felicia stack hem till farmor och farfar ett tag..
och pappa kom hit för någon timme sen eller något,
och han bara:
''ja vill du kanske spela in lite sång på vår demo ? för vi behöver lite 'ren' sång också.. jag ska bara snacka lite mer med dom andra..''
så jag kanske ska vara med där !
skulle va as kul !
hehe, men ja annars har det inte hänt något, glad igen..
har varit sen sist jag blogga,
känns riktigt skönt!
men ja, bloggar väll imorgon som senast !
puss ;* <3

gilla dom på facebook ! http://www.facebook.com/#!/TheScorned 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0