i'm great in bed !;D (i can sleep for days)

hejsan hoppsan !
har precis kommit hem från en skit tråkig dag i skolan..
haha så jävla trött, och har just nu sämst humor..
kan inte hjälpa det ! mamma typ dödar mig om jag inte slutar skratta snart..! :s<3
men ja, i skolan va det typ inget speciellt..
och längtar inte till imrgon !
ush hatar franska.. så tråååkigt !
- men du, ami ?? (a
haha, nää men tur man bara har det i en timme !
också nu får man massa sms från random people som undrar hur det går mellan mig och viktor bara för dom inte sett oss så mycket tillsammans..
men inte för att va taskig eller så men jag orkar inte förklara fler gånger !
så en sista gång;
allt är bättre än bäst mellan oss,
inget dåligt har hänt,
så inget att oroa sig för, och tro mig,
ni märker om något är fel.. ;)

så ja, nästa som frågar e död ? ;) <3
haha, nää men ska sticka nu,
pok ! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0