THEY HATIN' ON MY SWAG CUZ THEY KNOW IT'S TIGHT.

Hej !
ledsen för det dåliga bloggandet..
men min iphone ska på lagning för den vägrar starta.. -.-'
så jag har en samsung omnia 2 sålänge och helt ärligt nu..
den fucking SUGER !
ush har damp på den.. -.-
sånn jävla jobbig och ful tråkig mobil jävel..
men nä enligt stefan e den skit bra .
menja, sitter just nu hemma hos pappa,
kom hit i torsdags, på kvällen :)
och sen kom Felicia på fredagen..
har mest kollat på film, och varit hos farmor och farfar, och typ sånt.. :)
pappa har köppt ny TV sån 3D,
så vi har kollat på transformers 3 i 3D och sånt,
skit coolt ;)
men ja, börjar på tisdag,
så får börja vända på dygnet..
men mamma kommer tvinga mig gå upp klockan 9 som senast imorgon.. -.-!
fuck my life..
men det ska bli ganska skönt att träffa alla igen..
eller vissa iallafall.. ;)
men typ, ska käka sen ska vi äta middag hos farmor och farfar,
sen ska jag hem ikväll..
vet inte riktigt när, med det får vi se.. :)
puss ! ;* <3


fyfan...

Kommentarer
Postat av: vaneeeessa

Hej har du nytt nummer? ;o<3

2012-01-16 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0