Every body wants happiness nobody wants pain, but you can't have a rainbow withouta little rain..

Hej !
orkade inte blogga igår.. hehe,
nä men igår så va jag hos sofi igen, och kollade klart på filmen och latade oss, 
sen när jag kom hem så ringde pappa och sa att min gitarr hade kommit !
så han kom hit och lämnade den och så, blev jätte glad !
sen, typ satt jag på mitt rum och kollade på film..
haha, seriöst, känns som om det enda jag gör är att kolla på film, gör det 24/7..
hehe, men sen idag så var jag i skolan som valingt, och sen efter så stack jag och vanessa till stan och så, jätte kul att träffa henne !
jätte längesen sist !
får träffas snart igen ?? ;)
imorgon, så ska jag och looopsiiisss till väla !
längtar hihi ^^
men nu ska jag äta pannkakor ! MOHAHAH
pallar inte mitt liv haha..
men hör av mig, PUSS !:*
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0