There is a hell, belive me i've seen it. There is a heaven, let's keep it a secret.

Hej !
Har inte orkar blogga..
Veckan har varit lugn, har inte hänt något direkt speciellt, men har varit jätte trött, och lite nere faktiskt..
Men det är bättre nu iallfall, tror jag.:)
Igår så började jag 12:20 och hade svenska och matte, sen slutade jag och skulle ta bussen hem till pappa, då insåg jag att jag inte hade något busskort.. Så jag fick gå hahaha..
När jag kom hem till pappa så stack vi nästan direkt och handla med farmor och farfar.. Sen käka vi kebab på kvällen, och massa godis och chips och kolla på film, sen så satt jag och pappa och snacka och kollade på roliga klipp på youtube, olika band och massa sånt, älskar när vi gör det <3
Men ja, helt plötsligt var klockan halv 5 på morgonen, så jag gick och la mig.. Sen som jag till 10 eller något, sen duscha jag, och fixa mig, sen vid 2 eller något åkte vi till Laholm till mina kusiner, och nu sitter jag i bilen påväg hem, och på vägen så ska vi beställa hem thaimat och så.. Sen vet jag inte vad som händer..
Haha kan inte lova att jag hör av mig inom kort, men jag tror det..;)
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0