hemma !<3

hej !
har ju sovit hos sofi skit mysigt, något jag har sankat ass länge !
älskar tjejen ! ;*
vi gjorde typ inget speciellt på kvällen eller så, men på dagen stack vi ju till väla och jag köpte typ en tröja och en tub..
typ inget speciellt..
sen stack vi till ica och köpte energidryck.. haha 5 st..! x'D
hem till mig och hämta mina grejer och så, sen tog vi bussen hem till hennes pappa och hämta hennes macbook, sen hem till hennes mamma där vi sov..
och mysigt va det !
sen gick vi och lade oss vid typ 4 imorse..
och vakna vid typ 12 eller något, och sen hämta mamma mig och vi stack till väla (hehehe, beroende) och kolla på kläder till nyår.. hitta tyverr inget så vi stack och köpte hårfärg.. så jag ska bli BRUNET !
har tänkt på det ganska länge, men har inte velat göra det.. men eftersom mamma ändå skulle köpa gjorde jag också det.. ;)<3
(kommer bild sen..)
så sitter hemma, och ska väll färga det snart..! :D
puss ! ;* <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0