I guess I'm a fool in love, But I'm willing to look so stupid, Till I've had enough <3<3

Hej !
E hemma igen :)
Har varit hemma sen typ 4 eller något.. Har inte gjort så mycket idag..
Vaknade ju hos Linn då, vid typ 10 eller något,
sen bakade vi pepparkakor med hennes lilla syster (Filippa) sen käka vi lite,
sen tog jag bussen hem..
Och tydligen har jag börjat prata i sömnen ?;o
Cp läskigt, Linn bara du snacka och sånt imorse.. And i'm like WAT THE FUCK ?!
Har aldrig gjort de innan x)
Men ja, sen när jag kom hem har jag inte gjort så mycket..
Kollat Facebook och haft lute nolife, men nu e det bara på med hörlurarna på högsta volym,
för jag måååste städa rummet..
Julafton på lördag ju..! ;) <3
Puss ;*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0