I know he's not perfect in your eyes, But somehow he's flawless in mine.. <3<3

Heeeeej!
Precis kommit hem från väla med Linn..:)
Haha, visste ni att det e SJUKT svårt att köpa grejer t killar ?!<3
Men jag lyckades vafan !:D
Ahah, men iaf..
Skolan va väll normal idag..
Förutom dubbla pass no -.-'
Menmen..
Ska ta ngt att käka, hungrig som f*n.. ;)<3
Imorgon.. Börjar vi 9 då ?:o
Kul att man har koll på läget ju, ska fråga,
annars vet jag inte vad som händer.. Men snart lite tv eller ngt,
om det går ngt bra..
Annars kommer det bli tråkigt..
ÅHH JUSTE !
Måste fixa min bokredovisning och typ informations tal..
Skulle va klart på onsdag.. ;)
Så jag måste läsa ut min bok x)
Ähh, bara typ 50 sidor kvar eller ngt.. Men måste sticka nu,
puss!! <3<3


Kommentarer
Postat av: EMPHI <3

låter som en kul dag :) Vad blev det för present och vem var det till? :)



Det är bara grupp C som börjar klockan 9. resten av klassen börjar som vanligt :)



har du inte gjort informerande och redovisning? :S

2011-12-12 @ 19:07:21
URL: http://emphi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0