Jag ler och jag skrattar, men du har ingen aning om hur många tårar jag gömmer..
sofi..
jag saknar dig, jag älskar dig, och oavsätt vad är du min bästa vän..
oavsätt vad.
ända sen du byta skola har vi glidit isär,
hört av oss mindre,
och nu bråkar vi,
jag vill verklige inte,
för jag klara mig verkligen inte utan dig..
jag vill bara krama dig,
varje dag utan dig är som 1000 slag i magen,
jag mår så dåligt..
och jag vill bara ändra på allt,
du säger att tiden inte läker sår,
men snälla, kan vi inte prova,
eller bara börja om..
gör jag vet inte vad jag ska göra utan dig hjärtat..
jag vet verkligen inte,
jag sitter ensam hemma och gråter på kvällarna..
kollar igenom alla våra gamla bilder,
tänker igenom alla minen,
alla stunder vi haft,
varje stund känns som en evighet sen,
och jag HATAR det,,
jag hatar att inte kunna prata med dig,
att inte kunna ringa och fråga var du e och om vi kan träffas..
jag vill inte ha ett livv utan dig,
allt jag ser tänker på e dig,
allt påminer om dig, våra stunder..
kommer du ihåg allt ?
eller har du förträngt det ?
snälla gör inte det,
jag vill att du ska komma ihåg allt det positvia,
men oxå våra andra bråk,
hur allt blev änklare och ljusare efter ett bråk,
hur vi kramar varandra,
hur vi finns för varandra,
och du ?
ingen kan ta eller ersätta din plats i mitt hjärta,
någonsin,
du är min andra syster,
andra halva,
vad är jag utan dig ?
INGET jag är inget utan dig..
jag kan bara inte leva utan dig, okey ?
jag vill inte
och jag TÄNKER INTE
jag kommer göra vad osm krävs för vår vänskap,
för det är värt det..
för sofi ?
jag älskar dig, så jävla mycket..
och kommer du ihåg: ''ohh yeah !!'' eller ''lightbulb''
fan, blir gråtfärdig av filmen..
kommer inte klara detta utan dig,
och det e allt jag vill ha sagt..
image description

Kommentarer
Postat av: sofi

hjärtat , jag älskar dig men det funkar inte ! jag saknar allt ingen förstår mig så bra som du men jag klarar inte av detta iallafall inte just nu , men glöm aldrig att jag älskar dig syster !

2011-12-23 @ 00:56:28
URL: http://sofilovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0