Linn är sämst !! <3<3<3

heej !
sitter hemma hos linn.. :)
hon typ tvinga mig ;( <3
jaa, idag va det sån städdag i skolan, fett tråkigt !
helt jävla torr om händerna  ett sånt medel.. -.-'
meeen, har inte hänt så mkt sen sist,
men i helgen så, ja typ va hemma,
vi hade sånt typ julbak :)
men, ja sitter ju hos linn, som har lite damp.. hon bara GEEEEE MIIIG MIIIIN DATOR !!!!
and i'm like: noooooo fucker ! ;D<3
så, kanske sover hos linn tills imorgon, får se, men då e det skolavslutning.. och ja,, kommer sakna alla, även om jag SKA träffa dom flesta på lovet, men ändå.. :/<3
men nu måste jag typ sluta innan linn dampar sönder sig själv för det skulle faktiskt vara ganksa synd.. eller ja, kanske.. hon kan va ganska jobbig, men jag älskar dig ändå ;* <3
men ska sticak nu,,, puss !! <3

Kommentarer
Postat av: EMPHI

ThE pic is my lifestory ;)<3

2011-12-20 @ 20:57:43
URL: http://emphi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0