Watch n' Learn.. ;)<3

Hej !
Sitter nu på bussen på väg hem..
har varit ganska normal dag,
och snart en vecka med älskling !
Haha, exakt en vecka när det är Nobelfest.. ;)<3
Hoppas jag kommer med han då oxå !
Annars kommer jag typ döö :(<3
Och jag kommer nog trilla oxå.. -.-
Kan fan varken gå eller dansa i högklackat..
Heh, men ja,
ska kanske träffa viktor imorgon,
och så ska jag se om jag kanske kan träffa Vanessa ngn gång i veckan eller nästa..
Och Sofi, om hon vill träffa mig.. :/<3
Menmen..
Vet nt vad jag ska göra när jag kommer hem.. Kanske gå lite i mina skor haha träna lite på att ha kanske jag ska säga..,
samt be mamma köpa sånna genomskinliga plåster till mina hälar, annars kommer jag nt kunna gå på en vecka efter.. xD<3
Haha^^
Men bloggar imorgon tror jag.. ;)<3
Pussar ;*<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0