Yes <3

Hejsan hoppsan !;)
Heh, ganska chil dag,
hade först bildprov,
så fick vi gå en timme tidigare,
så 90 min rast,
sen så slutade Viktor sin lektion,
när vi skulle käka,
men vi skippa lunchen och satt i uppehålls tills dom andra kom ^^ <3
Sen hade jag typ svenska, sen matte..

SÅ GULLIG GREJ !
Viktor har bild på eftermiddagen,
så sluta han ju oxå en timme tidigare. Så stanna han kvar i 1 h för att träffa mig innan jag skulle till pappa !
Sjukt gulligt ! ;* <3<3

Men ja, sen tog jag bussen och mötte pappa och Felicia, så stack vi hem ett tag och lite sånt.. Sen nu sitter jag i bilen med pappa Felicia farmor och farfar och ska handla.. :)
Men bloggar i helgen, kram !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0