You are amazing. Crazy, but amazing. You make me smile. You make my knees weak. Your smile and the look in your eyes makes my heart melt.

heeeeeeeeeeeeeej !
sitter hemma hos linn,
och hon har en sån cp dator,
så jag skriver fel heeela tiden -.-'
men jaja, hmm,
sen jag blogga sist,
har det ju varit skolavslutning,
fett tråkigt, vi va i kyrkan..
men sen ja, efter stack jag hem till linn,
sen stack vi hem till mig för att hämta mina grejer
(jag ska sova hos henne)
sen stack vi till väla och träffa Emma och Eve..
hehe emma om du ser detta..
har du typ lite damp på mig eller ngt, bara undra ^^
men ja, jag har ingen aning om varför vi stack till väla från början..
sen hämta hennes mamma oss och sen stack vi till hk och köpte chips och pk.. :D
nu sitter vi i hennes rum och ska snart kolla på film :)
men sen, vet jag inte..
pallar inte sova än iallafall... ;)
men nu ska jag ta tillbaka min mobil,
för linn dampar temple run (?)
bloggar nog imorgon POZZ !! ;* <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0