Baby we meant to be You got me, smiling all the time.. ♥♥

Hej, skolan va ganska ok idag, 'han' va ju där..
Fast det känns som om jag kommer bryta ihop, mår dåligt som fan.. Alla kan se det, utom han, för jag mår bra i hans närhet..
Så sjukt jobbig att bära på, det e som att bära tegelsten i väskan.
Men, ja jag skulle typ träffat Sofi idag, men ja, Stefan har ryggskot och Max och Alexandra e sjuka.. Så jag var tvungen att sticka hem efter skolan.
Men jag gick in om pappa, för att hämta en tröja, tyvärr hade han redan stukit till jobb..
Sen stack jag hem, och ja, sitter på mitt rum, och i stort sätt gråter, men skit i det, ska typ städa lite, sen ska jag typ titta på tv eller ngt.
Kram.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0