Every step that I take is another mistake to you.. ♥

heeeeej !
haha, jag sitter i hallen och lyssnar på musik :D
känns liite mobbat, men det e bara för det e bäst internet där, och jag syncar spotify :)♥
redigt nizzigt må jag säga ! ;D♥

men ja, stack från redansaknade vaneessa för typ ngn time sen.. :/
sen när jag kom hem åt jag typ,
sen nu har jag suttit i hallen sen dess.. :)
imorgon..
hmm, ska ju t skolan börjar kl 9 ?
och slutar nog samma som idag :D (13:30)
sen tror jag att jag sticker t musiken efter med Viktor, Oliver & Theodor eller ngt,
kanske Mårten..?
meeen, brukar ha roligt där :)
behöver få bort tankarna lite..
hänt ganska mkt..
men allt kommer fixa sig,
på ett eller annat sätt.. :)
så gulligt när folk kommer och kramar en och frågar hur jag mår och så..
gullig känsla att veta att ngn bryr sig,
även när man själv nt orkar..

men ja, e social på fb. :)
bloggar imorgon,
pussar och massa kramar ! ;* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0