♥♥ grattis på farsdag pappa, jag älskar diig ♥♥

heejj, ja, skulle bloggat igår,
men så när jag skrivit klart så barra försvann allt..
och jag palla nt göra om allt. -.-'
men ja,
igår hade vi kalas för Felicica som fyllde 7 den 6/11,
hon fick en massa fina presenter,
så käka vi kakor och godis och mest av allt vispgrädde ;D
åt en hel flacka själv, sen hade jag jätte ont i magen x')
och sen när alla åkt hem beställde vi thaimat.. :)
sen nörda jag ps3 move..
träningsverk jao !
haha, känner mig så klen bara för det,
och sen har jag typ växtverk (stavas det så?) i min handled, gör skiiit ont.. -.-
sen typ titta vi på film,
och åt resten av godiset och nötterna oxå ;)
sen vid typ 3 gick jag och lade mig..
och idao,
ja jag vaknade tidigare för att förbereda till pappa :)
jag har då köpt present, o
ch fixat frukost och sånt :)
han vaknar nog snart så..
och nu, ja, jag lyssnar på Rihannas HELT nya album 'talk that talk',
faktiskt riktigt bra ! ^^
men, ja bloggar väll sen, puss ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0