I just want you to know who i am..♥

Hey!
Ja, bloggandet har nt stått på min lista senaste tiden, har nt haft tid och lust, samtidigt vet jag att det e skit tråkigt att höra ursäkter hela tiden, så whatever,
Men ja, i helgen har jag bara varit hemma med mamma och Max, Alexandra har sovit borta.. :)♥
Sen i söndags fyllde Felicia 7, men jag har nt kunnat gratta henne än.. :/
Och sen igår fyllde världens bästa mamma 33 !
Älskar dig :*
och min morfar fyller oxå år då, samma dag, så vi åkte hem till honom och så..
Sen e jag ganska säker på att jag kommer må dåligt nät jag kommer hem, eller iaf senare idag.. För det e en grej jag måste snacka om med Linn, och ja, båda kommer nog må lite dåligt av det..
Menmen, jag ska typ snart till skolan, eller hoppas det, för jag e redan klar. :)
Puss puss ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0