I'm not perfect, but I swear, I'm perfect for you. ♥

Heej, hänt massa grejer idag !
Va ju läsdag,
så jag "läste" ju skiit mkt!
Typ helt seriöst nu,
Haha, 10 ord max !
Haha, flitig som fasen,
sen jaa hände lite grejer,
men allt kommer bli ok, right?
Men det e inget jag vet..
Hoppas e nog rätta ordet..
Men iaf, stack jag till sofi ett tag efter att ha snackat med 'ngn' haha,
men så va jag hos Sofi ett litet tag,
alldeles för litet om ni frågar mig,
Och ja, vi berättade allt som hänt sen sist, och stack till hennes mamma för att packa hennes väska (hon ska till götet typ imorgon)
Så jaa, sen hämta mamma mig,
sen åt jag typ, och sånt skit.. ;)
Vet faktiskt nt om jag e glad eller ledsen..
Ganska konstigt.
Men skit i det..
Ska typ titta på tv snart,
pussar ;*♥


Kommentarer
Postat av: .....

Vem e denna 'ngn' ?:) (ok att du svarar här)

2011-11-18 @ 07:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0