Skolan.. <3

tjoo !
sitter í skolan och jobbar med en sån där nobelluppsats.. :)
ganska chill dag idag ändå.. :)
började kl 9 och slutar 13:30 :)
sen ska jag typ träffa sankade Vaneeeessa ! :D
fast jag vet nt när hon slutar,
så jag sticker nog till fritidsgården eller ngt tills hon kommer ;)
men ja, undrar fortfarande vem jag ska komma med på nobelfesten.. ganska jobbigt, och det får vi typ nt reda på föräns tidigast dagen innan eller ngt,, så vafan ska jag ha för skor ?! :o
haha, och ja, jag kan nt ha för höga, för vafan jag ska ju dansa i dom oxå, och dans e jag ju riktigt duktig på.. -.-
meeen, ska nog fortsätta med uppsatsen innan lärarna ser.. ;)<3
bloggar kanske sen.. pozz ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0