Voltaren & bandage 4-ever bitch <3<3

godmorgon !<3
sov hemma hos farmor & farfar inatt ;)
mysigt !
jag skulle sovit hemma hos pappa,
men han skulle typ spela in lite låtar eller ngt,
så jag vill nt va ivägen, plus att jocke (pappas kompis) skulle va där.. :)
men men,
jag har precis fixat mig,
och tyverr, såå har nt farmor ngn fön (?) eller plattong,
och jag glömde min lilla plattong hemma.. -.-
så jag får sticka till skolan i ofixat hår,
men jag har iaf smink ! x)
och vet ni ?
jag har 2 nya bästavänner ! ;o
dom heter: voltaren & bandage.
voltaren e så bra på att finnas där när jag behöver henne, och får mig att glömma min smärta..
och bandage stöttar mig genom allt !
riktigt pålitliga ! xD<3
hehe, faktiskt sant.. för jag har så jävla ont i min handled..
vet nt vad jag gjort..
sjukt störigt, 
men som sagt,
mina nya bästavänner finns har för mig.. ;)<3
haha. puss <3<3


Kommentarer
Postat av: Linn Henriksson<3

Jag fattar inte?;o<3



Puss

2011-11-14 @ 14:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0