AJ MITT HUVUD !!!-.-♥

tack sebbe, verkligen -.-
ja, för er som nt vet mår jag lite illa, e helt snurrig och har varit det sen typ 12.. -.-
för att sebbe kastade en fucking plyertspenna i huvet på mig, så det började blöda.. jag & mårten gick till skolsköterskan som fick plocka ut en halv JÄVLA SPETS ut huvet på mig, ont som fan gjorde det kan jag konstatera..!
och ja, sen blödde det lite till så jag fick sitta hos henne med en pappersbit med 'sprit' på som sved i typ en kvart.. TACK SEBBE !
*host* jag ska ge igen *host*

men ja, annars skulle jag varit med sofi, men ingen av oss kunde så.. jag åkte hem direkt efter skolan, och har nt gjort ngt kul alls.. men ja, jag bloggar sen tror jag..

OCH det e sååå dumt, för det går nt ladda upp inlägg på appen, YEPPE!-.-

älskar dessa tjejer ngt enormt ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0