Besvikelsen som uppstår när man ser att killen men va på g med håller på med en annan tjej..

Ja, jag blev ju överlycklig, när du såg på mig idag, när du skrev älskling till mig på sms..!
Det blev jag, mitt hjärta slog som in i helvete, men ja, du e tydligen på g med en annan.. Fattar nt riktigt?
Om man kallar ngn älskling måste det väll betyda ngt..? Eller ?
Eller e det kanske bara ett spel, men du verkar nt sån.. Nt som en player.. Men vafan vet jag..
Hon e iaf, snyggare, sötare och smalare än jag, dessutom 1 år äldre.. Har nog ingen chans mot henne, och jag vet nt riktigt vad jag ska göra..♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Han måste va en idiot som inte ser dig och du är fin som du är! <3

2011-10-18 @ 21:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0