Don't wanna go home.. ♥

tjo ! idao vare matteprov i skolan, gick ganska bra, tror jag.. xD♥
sen när jag kom hem,
slappa jag,
sen så har jag packat min väska både till pappa & till utedagen imorgon -.-'
så jag kommer med 2 fullpackade väskor imorgon,,
fuck.
sen så ska jag typ iväg och se ngn konstiig människa på lärdag,
sen hem till pappa igen..
seeen vet jag nt vad som händer.. ;/
MEN MEN SNART ÄRE JU HÖSTLOV ! :D
haha, även om det bara e i en vecka så e det endå redigt nizze ;)♥
om jag kommer säkert nt ens hinna slappa då,
man ska ju träffa en MASSA folk och så..
eller vafan, jag SKA slappa jävlar i det, SÅ E DET BARA..! xD♥
men, nu ska jag käka lite,,
puzzar ♥♥

här kommer en lite konstig bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0