I need you to come and rescue me !♥

tjenare !
e hemma från skolan idag, mår gaaanska dåligt, fryser och myser ♥ (det rimma ! :D)
och ja, har såklart inget liv alls :D
det e ganlsa skönt faktiskt.
jag skulle åkt till skolan idag, men sex imorse när klockan ringde, kröp huvudverken fram bakom hörndet.. så jag snooza (?) den, sen klockan sju gick jag motviligt upp och dusha, sen övertala jag mamma att stanna hemma, och tyrckte ner 2 ipren ! ♥
nu sitter jag på rummet, i vinterkläder och tror jag kommer frysa ihjäl..
men, jag tror nt detta blir mitt första & sista inlägg idag.
näe, nu ska jag titta på film ! :D (oväntat?)
sååå, see u later bitches !♥♥

♥ KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0