It's hard to wait around for something you know may never happend, but it's harder to give up when you know it's everything you ever wanted.♥

Jag vill att du ska vara min,
att jag ska vara din, att alla ska veta
..veta att det ska vara vi,
Jag vill bara skrika ut till alla hur jag känner,
jag vill att du ska förstå,
att du ska förstå och känna likadant.
Att vi ska leva lyckliga i alla våra dagar som jag lärde mig när jag var liten,
som en saga med ett lyckligt slut där killen skulle göra allt för tjejen,
att dom skulle älska varandra till döden,
det e det jag vill,
men det e nt så lätt,
för jag vet nt hur du känner,
jag vet bara vad du tkr om mitt utseende,
men om mitt inre.
Jag har nt en aning om vad du tkr om det..
Men jag e väll nt en bitch iaf, eller ?
Jag är nt heller särskilt modig, men jag e stark.
Förutom när det gäller kärlek, jag känner mig hopplös,
och det känns som jag hamnat i ett taskigt läge,
men snälla säg vad du tkr om mig, ge mig fler blickar,
be mig sitta bredvid dig, som du gjorde en gång, kommer du ihåg?
Det var dom bästa timmarna i mitt liv,
jag var så otroligt lycklig när du pratade med mig,
fick mig skratta,
jag kände mig som en prinsessa i en klassisk prinsess saga.
Eller när du försökte få mig på gott humör när jag grät,
hur du såg på mig, jag blev varm inombords.
Jag ser på dig,
och jag tror du vet att jag gör det..
Så snälla bli en del av mitt liv,
bara prova,
vad som helst.
Jag skulle aldrig glömma den känslan,
pirret,
allt.
Jag vill bara 'ha' dig.
Så snälla.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0