Linn Henriksson♥

Linn, du vet nog nt hur mkt du betyder, och hur mkt jag ångrar varje gång jag gör ngt fel, jag e kanske nt rätt vän för dig, jag menar, du förtjänar ngt mkt, MKT bättre!
Du förstår nt hur mkt jag älskar dig, jag vill verkligen nt att du ska gråta pga 'han' för VAFAN ! bara skit i han, han kanske nt förtjänar dig, eller det gör han nt, men han har nog fattat det nu, du vet att jag e ganska bra vän med han, och NEJ JAG GILLAR NT HAN SÅ ! och HAN GILLAR NT MIG SÅ HELLER, det hade varit sjukt lame isf, hahha, ush näe!
Men älskade Linn, du gör det som känns rätt, för du är bäst på allt du gör gmn, och jag vet nt vad jag ska säga mer, jag suger på sånthär, men du ska veta att du e en på miljonen, och jag menar det såklart på världens bästigaste sätt,
♥Linn Henriksson ♥ Nicole Magnusson♥

Puss hjärtat♥


Kommentarer
Postat av: Linn Henriksson

Awww,hjärtat då! Blir fan gråt färdigt elr vad fan det heter,och du? du är en helt PERFECT vän för mig! INGET OCH DÅ MENAR JAG INGEN ELLER INGET! kommer ta din plats i mitt hjärtat! varje gång jag går iväg från dig så tänker jag "Fuck,nu gick jag iväg från mitt halva hjärta"♥

Du skulle bara veta hur mycket du betydder för mig!! jag kan stå face2face och prata med dig hur mycket jag älskar och hur mycket du betydder för mig!♥

Han kanske inte gillar mig..då skiter jag i han dårå..han förtjänar inte mina tårar elr jag vet inte D; Men han kommer ALDRIG fatta hur mycket han betydder för mig♥



ÄLSKAR DIG MEST HJÄRTAT!!♥♥

2011-10-25 @ 22:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0