Liv..

Känns ju som om Viktor och jag e liiite konstiga..

Jag: men kan vi se insidius ?♥

Han: ja, och jag ska skrämma dig ;)♥

Jag: nt om jag skrämmer dig först ;)♥
MOHAHAHA!

Han: he, du kan ju prova! Kaxig ? KOM DÅ !♥

jag: pallar nt mova mitt as till mp nu !♥
Men jag kommer imorgon, och då får du stryk fan !:D♥

Han: på toaletten ?:D♥

Jag: pfft, det vill du va?xD♥

Han: jaaa.. Vadå vill nt du det ?:(♥

Jag: men tänk om du våldtar mig ?:'(♥ det vill ju nt jag..-.-

Han: gör jag sånt ?♥

Jag: det vet man aldrig..;)♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Sv; Jag missade dom, såg bara det sista bandet :( Men dom är säkert jättebra!

2011-10-19 @ 23:35:12
URL: http://majjaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0