Tack för komplimangen Stefan -.-

Jo det va ju såhär att Stefan (styvpappa) kom in i mitt rum, så såg han ett nougat papper på mitt skrivbord, så han bara: vad är detta ?
Jag: godis papper, what else ?
Stefan: hemskt vad mkt godis du äter nu för tiden..!
Jag: u see my careface ?
Stefan: asså du kommer bli tjock!
Jag: *asg*
Stefan: det e allvar, fet kommer du bli

Då tänkte jag bara: FUCK OFF, du ska nt säga ngt, äter fan hur jävla mkt Marabou som helst, jävla tjockis.. När mamma träffa dig hade du 6-pack, och nu, phahaha!

Fast såklart e jag för snäll för att säga sånthär högt så jag bara igga han totalt..

mm, gooodiiiis ♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Linn Henriksson

HAHAHHAHAHAHHA GJORDE MIN DAG HJÄRTAT!!♥

NO! YOU LEFT IT AT SCHOOL! ;D♥

2011-10-27 @ 18:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0