Telefonräkning på nästan 900 kr..;s♥

Haha, ojsan hejsan hoppsan !♥
Ja, mamma fick lite damp när hon såg räkningen idag..;s
Får nog skicka lite mindre sms..;s♥
Kan nt alla skaffa viber ?;o♥
It's for free and it's awsome :D♥
Men men.. Om jag nt slutar skicka så mkt kommer dom ta min mobil på kvällarna, and it suck like hell !
Det e ju liksom då alla e så roliga att chatta/messa med..:(♥
Ska skärpa mig..♥

Jaaa, idag va ganska okej antar jag :)
Va i skolan och sånt men sen när jag kom hem typ dog jag.. Skulle börja på läxan, och eftersom all min svenska text försvann fick jag göra om den..
Nu har jag bara matten och Non kvar, näe juste har vi so oxå ?;s♥

Ja, men bloggar sen (om nt mamma tar min mobil ikväll..)♥


Kommentarer
Postat av: julia loopsiss♥

haha , bara för vi typ smsa 100 sms en dag, eller va det mer ? ;)♥



puss på dig,

2011-10-19 @ 19:20:32
URL: http://jeko.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0