That's why we got haters.. ♥

gomoron ! :D
asså lite störigt att mamma väcker en och frågar om jag vill va med och ge lillebror paket... :)
klart jag ville det..!
så jag gick upp vid typ 7 -.-
men men, mamma blev jätte glad när jag ville komma ner,
naww, 
har fortfarande dåligt samvete för att hon grät igår,
hon trodde verkligen att jag nt ville träffa henne mer, att jag nt ville bo här mer,
MAMMA JAG ÄLSKAR DIG ! ♥♥ ( även om du kan va sjukt störig!xD )
men, ja eftersom lillebrors favorit e blixten mcqueen & bärgarn (stavas det så?)
så fick han två små bilar med bateri i dom då, ett pussel & eftersom han gillar att fettsuga sigsjälv med dammsugaren,
så fick han en egen liten leksaks dammsugare ^^♥
han blev helt överlycklig xD♥
och idag, ska vi då ha kalas :)
fast han fyller nt år föräns om 2 dagar.. ;s♥

ja, annars kommer det nog nt hända ngt speciellt i helgen, kanske ska träffa sofi på söndag men jag vet nt.. ♥
hoppas hoppas hoppas hoppas !♥

men jag tror jag bloggar sen :D♥


♥♥ älskar dig bror ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0