'Vad duktig du va på idrotten ?;)♥'

Hejhej :)♥
Har precis kommit hem, e skit trött, osso ska jag göra min fuckade mattläxa..-.-
Hahaha, fick ett lite random sms från Zeb han bara, va bra du va på idrotten!'
Hha, jävla stalker ..-.-♥
Sen ska jag typ nt göra så mkt tror jag.. Jag skulle egentligen åkt till stan med Sophie för att köpa present till Oscar, men jag kom på att jag nt kunde, så jag får lösa det på annat sätt..;s♥

Men men, idag i skolan, det va okej.. Fast jag har lite ont i sidan,, viktor..
Men han har faktiskt blivit ganska snäll, litar på han, bäst för han att han nt säger 'det' till nån, då e han fett körd..;)♥
Men annars., ganska lugnt.. :)♥
Seya♥

Skiiiit gammal bild !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0