What makes u beautiful ♥

haj, mår lite bättre nu :)
(efter att ha sovit typ 5 h)
men, jag har ätit nuddlar, och ska göra min sån bokredovisning,
för jag vet nt när den ska va klart..
men ja..
sen ska jag väll göra lite engelska, och kanske matte.. måste juh va klar med 1.5.. ;s♥
och sen.. ja jag vet nt.. vi får se helt enkelt.. :)
ska nog till skolan imorgon.. tkr faktiskt nt om att va hemma från skolan, man missar sååå mkt, som tex. idag va det tydligen versta slagget, som lucas startade -.-
och så kom vår gamla so lärare, som man bara vill spy på, hade faktiskt velat träffa honom (mest för att skälla ut honom ;))
ush, näe, jag skoja, jag hade bara spytt då, såå jävla eklig han e -.-
men ja, ska fixa med läxorna nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0